KONAČNA RANG-LISTA kandidata koji su stekli pravo upisa u I godinu studija II ciklusa u akademskoj 2025/2026. godini na Politehničkom fakultetu u Zenici
Na osnovu kriterija predviđenih Odlukom o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje redoslijeda prijema kandidata za upis, na sjednici NNV-a Politehničkog fakulteta usvojena je Konačna rang lista kandidata za upis u I godinu II ciklusa studija koja se možete pogledati na linku.
Odlukom NNV-a je usvojeno da će upis biti na odsjeku Proizvodni biznis, odsjeku Softversko inženjerstvo i na odsjeku Građevinarstvo.
Upis primljenih studenata će biti 14. i 15.10.2025. godine od 12,00 do 16,00 h.
Prilikom upisa kandidati su dužni dostaviti:
- Ljekarsko uvjerenje;
- 2 x fotografije (format 6×4);
- Ugovor o studiranju – 3x, (svi);
- Izjavu o plaćanju troškova, ovjerena u opštini ili kod notara (za redovno-samofinansirajuće i vanredne);
- uplaćenu uplatnicu od 20,50 KM za upisni materijal;
uplaćenu uplatnicu od 50,00 KM – školarina za redovan studij
1.500,00 KM – školarina za redovno samofinansirajući i vanredni studij (Proizvodni biznis i Građevinarstvo)2.500,00 KM – školarina za softveraše *
*NAPOMENA:
Studenti koji imaju status redovno samofinansirajućeg i vanrednog studenta školarinu mogu uplaćivati na rate, s tim da prvu ratu uplate prilikom upisa u I (prvi) semestar, drugu ratu plaćaju prilikom upisa u II (drugi) semestar, a treću prilikom ovjere II (drugog) semestra.
Zamolit ću sve one koji nisu dostavili sljedeću dokumentaciju da istu donesu prilikom upisa:
1. molba/prijava za upis na master studij
2. CV / kraću biografiju
3. Rodni list, original
4. Uvjerenje o državljanstvu, original
5. Diplomu ili Uvjerenje o diplomiranju (ovjerenu kopiju)
6. Saplement diplomu (ovjerenu kopiju) ili Uvjerenje o položenim ispitima (original)
7. Uplatnica od 5,00 KM (obrada dokumenata za rang listu)